lördag 30 mars 2013

Å så har vi gjort om lite igen då...


Ja vad gör man inte för de ädla dryckernas förvaring.:)
Äntligen har jag hittat ett skåp som faller mig i smaken och som rymmer en hel del flaskor med whisky och rom som min älskade 'gubbe' samlat på sig.
Så då blev det till att göra om lite igen och min fotovägg (pågångifemmånaderbara) hängde med av bara farten.
'Tänk hur allt bara faller på sin plats när tiden är mogen', som min mor brukar säga.
Det kommer att fyllas på med foton och annat smått och gott men jag känner mig väldigt nöjd med resultatet som det är nu.
Och allt tack vare min syster Pillan som älskar loppisar, antikt och framför allt Mormors Antik i Ljusdal.
Hon fotade runt lite där och la ut på Instagram (prickarochpasteller) och såklart uppfattade mitt allmänt 'loppisantik' skadade öga skåpet i ett nafs och på den vägen är det.


Så här såg det ut i morse...


Skåpet äntligen inne i rummet och det på 'fishåret' kan jag säga, typiskt mig att köpa ett skåp utan att mäta.:)


Ooooo I lôve it!!!


Härligt slitet...


Lite 'pynt' (jag har en smärre avig inställning till detta ord)...


Älskar denna ruffa krona...
Bytte ur krukan i bakgrunden mot en fågelbur...
Blev bättre så ;)...



Utan fotovägg...


Och med...


 Glad Påsk på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar