tisdag 4 december 2012

En härlig dag!



-27 och solen tittar fram.
Vattnet frös i natt, men jag hade sådan tur att min nattliga tur på toan inträffade runt fyra och jag begav mig genast ut till vattenpumpen i fäxet och fixade dit lite extra värme så nu rinner vattnet för fullt igen.

När jag ändå var ute i kylan, så där på den okristligt tidiga morgonen, så hämtade jag lite ved och skottade lite snö.
Sitter nu här och njuter av värme och rinnande vatten i kranen:)

Nog om det.

I den bloggen kommer jag att bjuda på hem som värmer själen och hjärtat:).
Mitt och andras.
Jag har en bunt med systrar som älskar inredning och jag tänkte tvinga dessa systrar att dela med sig av sina hem:).
Visserligen är det bara en av dom som vet det än, men jag är äldst och har därför ett veto mot det mesta.
Börjar med mitt eget hem och innan jag värmt upp kameran riktigt så blir det taskiga mobilbilder ni kommer att serveras:).

Som sagt en härlig dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar