onsdag 5 december 2012

V som i vardag och därtill ett mysigt rum!
















Idag bjuder jag på några bilder från mitt vardagsrum.
Jag återkommer i morgon med mer utförlig beskrivning till bilderna.
Så håll tillgodo med mitt rum för slapp, mys och gemenskap:).

Lingonsylten kokar på spisen och frysen frostar ur isbitar stora som stenar:).
Väldigt lätt att det blir så när åren går och frysen försummas totalt.
Det sitter fast en stackars påse med kantareller och som vackert får vänta tills isen släppt sitt grepp.
Nä nu ska sylten skummas så vi hörs.

Ha de!

4 kommentarer:

  1. vad fint du har det syrran!

    SvaraRadera
  2. Tack å Tack! Kommer hem å fotar hos dig i ditt fina hem någon dag:)Bara så du vet:).

    SvaraRadera
  3. Jag kanske får passa på att sno lite grejer när jag är hemma i Jul? :)

    SvaraRadera